24 Haziran 2011 Cuma

Başlarken...

Hiç bir zaman çok iyi bir sürücü olduğumu iddia etmedim...

Tüm kurallara da uyamadım...

Ceza da yedim...Çatır çatır ödedim...

Ama tek bir şey yapmadım...

"EMNİYET ŞERİDİ AYISI" olmadım!

Kimseyi gerzek yerine koymadım!

İnsanların yaşam hakkını gasp etmedim!

Kendimi çok akıllı sanmadım!

Bu Blog'da vaktim oldukça emniyet şeridi ayılarının otomobillerini ve plakalarını yayınlayacağız.

Biliyorumki nerede ise hiç biri ceza yemedi...

Ama onlar vicdanen cezalılar...

Buyrun!

Sevgiler

Tekin

2 yorum:

  1. +şansa senn sitenden haberim oldu
    sana resim gönderebiliyor muyuz ?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Gönderebiliyorsunuz ancak uzun zamandır siteyi güncellemiyorum. Gördüğü az ilgi nedeni ile güncellemeyi bırakmıştım. Sakıncası yoksa nasıl bulduğunuzu sorabilir miyim? Facebook, sörf vs?

    YanıtlaSil